بازار آذربایجان

بازار آذربایجان

سایت تبلیغاتی_درج آگهی رایگان و ویژه_نیازمندی های اینترنتی
بازار آذربایجان

بازار آذربایجان

سایت تبلیغاتی_درج آگهی رایگان و ویژه_نیازمندی های اینترنتی

سایت تبلیغاتی


سایت تبلیغاتی


سایت تبلیغاتی

با توسعه شبکه های مجازی و فراگیر شدن استفاده از اینترنت, دنیای کسب و کار دچار تحولی شگرف در عرصه تبلیغات و بازاریابی گردید. اینترنت به عنوان رسانه اول دنیا ویژگی های منحصر به فردی در تبلیغات فراهم نموده و بسیاری از محدودیت ها را برای کسب و کارهای رسانه ای از میان برداشته است.
بازار آذربایجان : با افزایش روز افزون جمعیت کاربران اینترنتی در ایران , بازار تبلیغات اینترنتی به تنها روش مقرون به صرفه تبلیغات تبدیل شده است.
اما راه اندازی وب سایت و کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام علاوه بر هزینه های مالی محتاج اختصاص زمان زیادی نیز می باشد. مشغله های تخصیص زمان برای شبکه ها , به روز رسانی های همیشگی خسته کننده,دردسر فالو کردن و افزایش ممبرهایی که به دلیل جالب نبودن محتوای تبلیغاتی صفحه ,صفحات تبلیغاتی را ترک کرده و ریزش همیشگی اعضا و کاهش بازدید را به عنوان کابوسی شبانه روزی برای شما در پی خواهند داشت.

ما با داشتن تیمی تخصصی از ادمین های فعال در زمینه وب سایت ها  و با دارا بودن پروفایل های گسترده در تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت های تبلیغاتی و وبلاگ های تفریحی(بالغ بر 300 اکانت مختلف) نیاز شما را برای بازدیدکننده های هدفمند و همیشگی تامین نموده ایم.

برای درج آگهی ویژه با قیمتی باورنکردنی کافیست با شماره های 
-09191364928----09381364928....پاشازاده
تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آگهی شما با تمامی مشخصات مورد نظر  اعم از شماره تلفن , آدرس,لینک کانال یا لینک سایت شما,عکس و متن دلخواه شما درج شود.
و یا به آیدی تلگرامی   https://t.me/amirpasha136
اطلاعات مورد نظر خود را ارسال فرمائید.

مزایای تبلیغات اینترنتی:
1-تبلیغ هدفمند 
یعنی کاربران با سرچ کردن نیاز خود به آگهی شما رسیده و فقط مشتری های واقعی آگهی شما را مشاهده می نمایند.

2-تبلیغات همیشگی بدون تعطیلی و بدون ساعت خاص به صورت 24 ساعته,دسترسی شبانه روزی مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی به تبلیغات شما

3-تبلیغات ماندگار و قابل دسترس , مانند تبلیغات کاغذی قابل دور ریختن نبوده و ضرری برای محیط زیست ندارند.

4-داشتن صفحه تخصصی کامل با توضیحات کامل بدون محدودیت متن و کلمات 

5-تبلیغی بدون وجود انواع و اقسام آگهی های مرتبط با شغل و کسب و کار شما در کنار آگهی شما(مانندنیازمندی های روزنامه ها) که باعث سردرگمی مشتری نمی شود.

6-هزینه به مراتب کمتر از تبلیغات کاغذی و بازدید تخصصی بیشتر  با توجه به افزایش رشد کاربران اینترنتی

7-سه درصد از درآمد آگهی های سایت خرج امور خیریه خواهد شد و تمامی مشترکین در این زمینه خداپسندانه شریک امر خیری خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.